diumenge, 12 de maig del 2013

Una imatge, un poema, una cançó ... (001)

Amb aquesta fotografria vull començar un nou apartat  amb l'etiqueta: "Una imatge, un poema". Les fotografies sempre seran meves, sobretot del nostre jardí o fetes durant una caminada. Els poemes poden ser d'escriptors reconeguts, lletres de cançons o bé de collita pròpia; la primera és un haiku de la Joana Raspall que complirà cent anys el primer dia de juliol. Valgui com un petit homenatge d'un mestre que havia fet recitar alguns dels seus poemes als petits alumnes de la classe de primer.



 Ens privariem 
del goig d'olorar roses
per no punxar-nos?

                                                                          Joana Raspall


1 comentari :

Anònim ha dit...

A mi també m'agraden molt els poemes de Joana Raspall. La seva passió per la llengua catalana i el seu amor per la poesia i pels infants la varen portar a escriure un munt de poemes per als més menuts.

Roses

Al llit tinc llençols
estampats de roses;
roses mentideres
que no fan olor.
M'adormo evocant
belles primaveres,
i els somnis se m'omplen
de llum i color.