dilluns, 25 d’agost del 2008

Avui fa un any


Si, amics i amigues, sembla que era ahir i ja fa un any. Que de pressa corre el temps. A cada moment ens aixequem i anem a dormir. Sempre estem asseguts a taula: per dinar, sopar, esmorzar i potser fins i tot per berenar o fer algun o altre ressopó.

Sí, ha estat un any de la meva vida ben aprofitat. He preocupat esprémer cada dia per treure-li fins a la última gota de suc, tenint en compte el que diu el refrany: "Val més un jorn de vida que cent anys de mort". No he tingut en compte, en canvi, el que diu "El dormir és mitja vida", perquè llavors ja només et queda l'altra mitja. Tampoc he estat dels que diuen que "El poc menjar és vida"; sempre que he pogut m'ha agradat menjar bé. De totes maneres procuro no passar-me gaire en tot el que faig.

Aquest ha estat l'any, entre moltes altres coses, d'haver arribat als 10.000 quilòmetres caminats amb els Matiners, des de la meva jubilació pel setembre farà 5 anys. Fets i comptats pas a pas, amb el podòmetre enganxat sempre al cinturó.

També ha estat l'any de la nostra volada amb helicòpter, des del refugi de Coma de Vaca fins a Tregurà, amb una escala intermèdia a fi d'esquivar la boira.

A punt d'acabar aquest anys, ara fa un mes , vàrem tenir un gros ensurt amb la companyia Spanair. Ja ens vèiem aterrant a l'aeroport de Palma sobre un coixí d'escuma o dins les aigües de la badia.

Pel mes de juny, també d'aquest anys, vaig poder fer un dels viatges de la meva vida: un creuer pels fiord noruecs.

Dins aquest mateix any, pel novembre, es va estrenar la Cantata: "Un nou dia" al Teatre Municipal de Palafrugell amb lletra meva i música de Baltasar Bibiloni per celebrar els quaranta anys de l'Escola de Música. M'hi poso primer jo, no per allò de què "El burro sempre va al davant", sinó perquè vaig poder triar tema i text i després l'excel·lent compositor mallorquí hi va posar les notes.


No vull cansar-vos explicant de nou coses que ja he anat explicant al llarg d'aquest l'any al meu bloc personal, perquè avui fa un any que vaig escriure-hi el primer text.

Si, avui és el PRIMER ANIVERSARI DEL BLOC D'EN JOAN VILARDELL


2 comentaris :

Gerard ha dit...

La constància sempre ha estat una de les teves virtuts.
Avui, un cop més, ens has demostrat que sempre duus a terme allò que et proposes.
Gràcies per fer d'aquest bloc una eina d'entreteniment, reflexió i cultura. Gràcies per deixar-nos conèixer-te una mica més bé !
Que en sigui un més, i un altre i un altre...
Petons !

Gerard

Unknown ha dit...

Felicitats.
No et cansis, jo m'ho passo molt bé seguint-lo.