dijous, 14 de gener del 2016

Música pel 2016


Juntament amb la lectura, la música és una de les maneres que sempre m’han ajudat  a passar millor els dies, tot divertint-me i instruint-me a la vegada; moltes vegades complementant-se una i l’altre.

Aquest any ha començat, per mi, amb dues bones noticies musicals. La primera, poder accedir per Spotify a tota la discografia dels Beatles. Ja la tinc, des de fa temps, en discos de vinil i alguns fins i tot, repetits en CD, però és molt important la comoditat de accedir-hi sense haver d’anar a canviar-los a l’aparell corresponent.

Des del seu començament, crec que l’any 2008, que estic subscrit a Spotify; primer gratuït, però després davant la inclusió de publicitat, vaig optar per pagar una petita quantitat mensual i gaudir  completament de la música que m’agrada. Els Beatles han sigut la cirereta que ha completat el pastís, poden gaudir, així, plenament del meu grup preferit.

La segona bona noticia és el regal que m’han fet els reis relacionat amb el món de la música i el vídeo; es tracta del Google Chromecast  un dispositiu de multimèdia fabricat per Google, que es pot fer servir a través d’una aplicació del mòbil .

Aquest petit aparell s’endolla a la pantalla de la TV i còmodament  assegut amb el mòbil a la mà em permet anar escollint i escoltant la meva música preferida a través de l’equip de so. També puc connectar amb You tube a través del televisor. De moment em conformo amb això, té moltes altres aplicacions, però ho he de fer a poc a poc, el meu cap ja no està per tants embolics.

La publicitat diu: “Si tienes un smartphone potente, como los últimos modelos Nexus, LG, Samsung Galaxy, etc., puedes hacer mirroring, es decir, clonar la pantalla de tu móvil en la tele. Todo lo que hagas aparecerá en la pantalla grande, incluyendo la ejecución de juegos, apps, etc.”

O sigui, que ara faig  Mirroring