dilluns, 1 de gener del 2018

Tornem-hi


Tornem-hi

Ha passat més de mig any des  de la meva  última incursió a les planes
d’aquest bloc. Moltes vegades m’he assegut davant la pantalla de l’ordinador 
per tal d’emprendre la redacció d’algun article, però no he pogut continuar,
em quedo bloquejat. Ja puc tenir pensats molt temes per endavant, no hi ha manera de desenvolupar-los. Ara amb motiu de l’any nou m’he proposat  
continuar  escrivint i deixar enrere tot el que van suposar , ara fa un any i mig, 
les conseqüències de la meva passada pel quiròfan. Escriure, a un ritme 
constant de producció,és l’última cosa que em falta per tornar a la normalitat.

Què m’ha fet decidir? Un senzill poema de Nadal que vaig escriure fa més 
de vint anys pels nens i nenes del meu curs. Aquest Nadal l’ha recitat, com és tradició, en Guillem, el nostre net mitjà. Ja fa uns temps ho va fer el net gran, l’Arnau. He pensat que podria re emprendre la meva afició a escriure’n 
d’altres, siguin nadalencs o de qualsevol altra  temàtica, com vaig anar fent 
durant molt temps.

En una  ocasió ja el vaig publicar  en aquest  blog. “Si Nadal fos a l’estiu”, o simplement  “Nadal a l’estiu” es recita a escoles d’arreu. Fins i tot a”You tube” 
se’n pot trobar alguna recitació col·lectiva. És per aquest motiu i per les 
persones que em demanen  que reprengui la meva afició d’escriure al
blog que m’he proposat  tornar-hi a partir del gener del 2018.


Molt bon any a tots !!