dilluns, 9 de novembre del 2015

Ara fa un any!

La primera quinzena del mes de novembre de 2014 va ser molt especial per diferents motius, dos de personals i un de col·lectiu. Començaré per aquest últim, que va tenir lloc, cronològicament,  al mig dels altres dos i també perquè en aquests moments es duu a terme la segona part  d’aquell acte que ens va portar a dipositar  el nostre vot a una urna de cartró, un moment molt emocionant que quedarà en el nostre record. No és el meu costum parlar de política en el blog, però en aquest moment,  què no és política en les nostres vides? Desitjo i espero que tot es resolgui de la millor manera possible pensant, cadascú, com hi pot contribuir .

El segon fet, el més important, va succeir  pocs dies abans i ja ho vaig explicar en el seu moment. Va començar el dimecres amb una anada d’emergència als serveis hospitalaris per tal d’aclarir els motius d’un sobtat empitjorament de les meves constants vitals,  mentre estava fent, tranquil·lament, uns sudokus ( des de llavors, no n’he fet cap més) assegut davant la televisió.

Del Cap, on en vam detectar una baixada del ritme cardíac (28 pulsacions) a l’Hospìtal de Palamós, on hi vaig passar la nit ( amb 3 segons de parada cardíaca inclosa) fins al Trueta per tal d’implantar-me un marcapassos d’urgència, amb l’ambulància a tot drap, d’on en vaig sortir al cap de dos dies, just per anar a votar l’endemà, tot caminant, al meu col·legi electoral. I des de llavors quasi com nou!


El dissabte següent  es va poder fer, tal com estava previst, la presentació del meu segon llibre sobre els carrers del municipi : “El nom dels carrers de Palafrugell” ; tres anys abans ja havia sortit el primer : “Els noms dels carrers de Calella de Palafrugell”. Tot plegat fruit dels meus primers anys de voluntariat,  a l’Arxiu Municipal de Palafrugell, durant  la meva jubilació.

Ja hem direu si no és per celebrar-ho!