dissabte, 9 de maig del 2015

Una imatge, un poema, una cançó... (30)

Des del mes de gener no havia fet cap entrada al bloc amb aquesta etiqueta. Tot passejant per Palafrugell em vaig trobar amb aquesta imatge: els tres partits més importats de la vila  es presenten a les eleccions municipals amb aquests tres cartells, i tots comencen amb les mateixes dues paraules : "Amb tu". A la imatge hi surt un altre cartell que només ens ofereix "El cambio", però, canviar què? No he vist mai al seu protagonista en cap lloc de la vila; qui deu ser? d'on deu venir?
He pensat que podria acompanyar la fotografia amb aquesta cançó de "Lax'n'busto", amb les dues paraules abans esmentades, encara que en un altre sentit.




AMB TU (Lax'n'busto)

Tu, em mires, i jo,
no puc pensar en res més que
com ets d´important.


Amb tu jo em vaig fent gran
ja no em passa pel cap res on no hi ets,
ja no espero trobar-me amb ningú més.
I jo, hi ha cops que no et puc mirar,
no sigui pas el cas que em passi d´estimar.
Jo no et vull cansar, si m´has de carregar
fes-ho perquè tu vols, fes-ho de gust
que jo vull per sempre d´estar amb tu.

Perquè sol no vull trobar-me,
ni demà ni més enllà,
i és que saps que sol, neixes i te´n vas,
te´n vas sol.

I no cal que facis res, que ja ho fas tot.
Toquem tu saps, ningú en va saber tant i
fes que voli el temps, que tinc el món sencer.
Vull oblidar-me ja d´imaginar
somnis que sé que no arribaran.

Desperto i veig que tu hi ets,
que cada dia és un dia més,
que puc ser lliure,
sense tu no puc viure.


Perquè sol no vull trobar-me,
ni demà ni més enllà,
i és que saps que sol, neixes i te’n vas,
te’n vas sol.