divendres, 6 de març del 2015

Premis Josep Pallach

Fa 10 anys l’Ajuntament de Figueres va convocar la primera edició  del Premi d’Experiències Educatives Josep Pallach. Aquest curs s’ha fet extensiva aquesta convocatòria als ajuntaments de Begur i Palafrugell donada la vinculació  del pedagog i polític a les tres poblacions:a la ciutat de Figueres – on nasqué-, a Begur – on hi fou enterrat (Esclanyà)-, i a Palafrugell – on s’hi ubica la Fundació que porta el seu nom.

Sota la denominació genèrica de” Premis d’Educació Josep Pallach” es van convocar tres premis de característiques diferents, però complementaris:

-      L’Ajuntament de Figueres continua amb la convocatòria del Premi Nacional d’Experiències Educatives, en la seva 10ª edició.

-      L’Ajuntament de Palafrugell convoca la 1ª edició del “Premi d’Articles Periodístics” de caire educatiu i transversal.

-      L’Ajuntament de Begur  convoca, també per primera vegada, el Premi de Narrativa Juvenil.


La Fundació Josep Pallach  va convidar a participar, primer,  en la redacció de les Bases del premi d’articles periodístics i més tard a formar part del jurat que decidiria el guanyador d’aquest premi. En principi vaig pensar en qui era jo per posar-me en aquestes situacions i compromisos, però vaig donar-hi la volta i em vaig convèncer que podia participar en les activitat de la Fundació, ja que amb els meus 40 anys d’experiència com a mestre podria donar-hi el meu punt de vista.

Així és que, formant part d’aquest jurat, hem decidit el guanyador d’aquest premi periodístic que s’entregarà a Figueres el proper  14 de març. Una experiència que m’ha aportat nous coneixements i  que m’ha permès  contribuir a la vida cultural del nostre país; constatant, una vegada més,  que mai és tard per seguir camins que mai m’hagués pensat  recórrer.


1 comentari :

Gabi ha dit...

Hola Joan m'agrada molt el teu final "que mai és tard per seguir camins que mai m’hagués pensat recórrer". Una abraçada, Gabi